00:38
08.01.2009
Vihreän teen todettu vähentävän keuhkosyövän riskiä
Keho.net ylläpito
Kanadalaisessa tutkimuksessa oli mukana 675 Shanghailaista naista. Vihreän teen käyttömäärät selvitettiin koehenkilöiden haastatteluilla. Tutkimuksessa havaittiin vihreän teen vähentävän merkittävästi riskiä sairastua keuhkosyöpään. Syöpäriski laski entisestään mitä enemmän teetä nautittiin. Tutkimus on selvä merkki vihreän teen tehosta antioksidanttina.
Tilaa keho.net uutiskirje
Kokoamme uutiskirjeeseen parhaat palat kätevinä linkkeinä.
Kirjaudu sisään
Ei tunnusta? Rekisteröidy! Unohtuiko salasana? Tilaa uusi!
Monta syytä liittyä jäseneksi
- Artikkelit
- Artikkeleita, tutkimuksia, henkilöesittelyitä, vinkkejä...
- Linkit
- Ravintoon, harjoitteluun ja hyvinvointiin liittyvät ajankohtaiset linkit
- Ravinto
- Ilmainen ravintoainelaskuri. Seuraa mitä syöt ja saa ideoita keho.netin reseptiarkistosta!
- Keskustelu
- Laadukasta ja asiallista keskustelua hyvinvoinnista.
- Uutiskirje
- Kokoamme uutiskirjeeseen parhaat palat kätevinä linkkeinä.
