Miksi painoni ei ole pudonnut paljoa

3 viestiä

23.07.2008 08:02Miksi painoni ei ole pudonnut paljoa

sanskuuu

Aloitin Tammikuussa laihduttamaan, eli nyt on 7 kk projektia tehty, paino vaan tippunut 8 kg, musta se on aika vähän, kun mietin että jos en liikuntaa harrastais niin mulla ois jo 20 kg 7 kk lähtenyt, mut olen toki tyytyväinen kun huomaan peilistä että olen pienentynyt kivasti, mutta silti ihmettelen tota painoa.

Käyn säännöllisesti kuntosalilla 2 krt vk, kerran vk jumppa, 1-2 krt vk sauvakävelyä. Mittaa on 183/115 ja sukupuoli nainen.

Syönkö sitten liian vähän vai mistä painonpudotus junnaa? En kai mä nyt esim ens kesänä voi painaa tämän verran vaikka olisin peilin eessä ja vaatekoossa pienentynyt. Joku varmaan sanoo et lihas painaa, mutta voiko se tosiaan painaa niin paljon ettei vaakassa näy?

Mun esimerkki ruokailu pv on

Aamupala: Puuro, marjoja, sellasia rakeita joukossa mistä saa hyvää rasvaa, raejuustoo, omena, 0,5l vettä.

Lounas: Pinaattikeitto, kananmuna, raejuusto, maitoa lasi.

Päivällinen: Lihakastiketta, max 2 perunaa, salaattia, raejuustoo, ruisleipä, lasi maitoo.

Välipala: Protsku juoma, omena, jogurtti.

Iltapala: Ananasta, jogurtti, protsku juoma, joku hedelmä tai sit jätän ananaksen ja syön 1-2 palaa ruisleipää tai sämpylän.

23.07.2008 10:38

Arthuro

Arthuro
Vierivä kivi ei sammaloidu

Sopiva painonpudotustahti on korkeintaan noin puoli kiloa viikossa eli pari kiloa kuukaudessa. Seitsemässä kuukaudessa se tekisi maksimissaan 14 kiloa. Kahdeksan kiloa ei siis ole huono saavutus.

Tärkeämpi kuin vaa'an osoittama kilomäärä on rasvaprosentti. Sitä voit tarkkailla helposti mittaamalla ja kirjaamalla säännöllisesti (kerran viikossa tai kahdessa viikossa) vyötärösi ja lantiosi ympärysmitat. Jos mitat pienenevät, on suunta oikea.

Liikuntamääräsi on melkoisen kohdallaan. Tärkeää on, että pyrit liikkumaan kuutena päivänä viikossa reippaasti vähintään tunnin.

Ruokavaliosikin on kohtuullisen hyvä. Iltapalalla kannattaisi välttää hiilihydraatteja ja keskittyä proteiiniin ja hyviin rasvoihin. Jätä siis pois ananas, ruisleipä ja sämpylä. Laita raejuuston joukkoon vaikkapa pieni määrä marjoja mausteeksi ja ota lisäksi ruokalusikallinen rypsiöljyä.

Tsemppiä Sinulle - terveisin Arhuro

http://www.kuntoguru.com ja
http://kuntoguru.blogspot.com

24.07.2008 14:16Herbalife tuotteilla onnistut

katjar75
Herbalifejälleenmyyjä

Haluatko saada painosi hallintaan ilman jatkuvaa nälkää? Kaipaatko lisää energiaa? Haluaisitko tuntea olosi nuoremmaksi ja myös näyttää siltä? ShapeWorks® tarjoaa mahdollisuuden todelliseen uudistumiseen räätälöidyn suunnitelman avulla, johon kuuluu laadukkaita painonhallinta-, ravitsemus- ja kauneudenhoitotuotteita!
http://www.herbalifeww.com/fi/
Olen itsenäinen Herbalife-tuotteiden jälleenmyyjä.
Herbalifen laatutuotteet ja -ohjelmat tarjoavat:

* tuloksellista painonhallintaa
* parempaa ravitsemusta
* ihon- ja vartalonhoitoa
* mahdollisuuden taloudelliseen menestykseen

Taustalla tieteellinen tutkimus
Herbalifen innovatiiviset tuotteet ovat tutkijoiden, lääkärien ja ravitsemusasiantuntijoiden suunnittelemia, ja ne on suunniteltu sinun tarpeitasi silmällä pitäen. Herbalifen luonnon inspiroimat tuotteet voivat auttaa edistämään elinikäistä hyvinvointia, ja sen liiketoimintamahdollisuus tarjoaa tilaisuuden taloudelliseen menestykseen!

Luotettavia asiantuntijoita
Herbalifen tieteellinen neuvottelukunta, lääketieteellisten asioiden ryhmä ja lääketieteellinen neuvottelukunta ovat tärkeitä tekijöitä Herbalifen menestyksen kannalta. Ne koostuvat arvostetuista tutkijoista ja asiantuntijoista, jotka johtavat Herbalifen tuotekehitystä tutkimuksin ja tuotetestein niin, että Herbalife-tuotteiden laatu vastaa varmasti alan tiukimpia standardeja.

Varmaa tukea
Yli 1,800,000 itsenäistä Herbalife-jälleenmyyjää myy Herbalife-tuotteita 65 maassa maailmanlaajuisesti (vuosittainen vähittäismyynti on 1,8 miljardia dollaria), joten voit luottaa siihen, että sinulla on aina käytettävissäsi menestyksesi vaatima tuki. Kun olet valmis elämänmuutokseen, olemme mielellämme tukenasi joka askeleella, kun:

* haluat saavuttaa ravitsemus-, painonhallinta- tai ulkonäkötavoitteesi
* haluat hyödyntää liiketoimintamahdollisuuttamme

Herbalifen laatutuotteiden ja asiantuntevan tuen avulla on helppoa voida hyvin, näyttää hyvältä ja kohentaa elämänlaatuaan. Löydä Herbalife – ja löydät elinikäisen hyvinvoinnin.
Ota yhteyttä minuun voin keskustella henkilökohtaisesti sinun hyvinvoinnista ja tarpeistasi. Nämä tuotteet käyvät kaikille myös raskaana oleville. Teen myös kotikutsuja tai palvelen sinua vain henkilökohtaisesti. Minut saa kiinni täältä sähköpostitse (katjah75@welho,com) ja puhelimella 040 9139465
Olen foorumilainen ja itsekkin käytän tuotetta ja olen laihduttanut raskaukiloni sen avulla ja ruokavalion muutoksella. Tuotteissa on myös kauneudenhoitasarja.
Herbalife tuotteita käytetään ympärimaapalloja ja erityisesti myös urheilijat. Eli ei tarvitse olla ylipainoinen välttämättä, näitä käyttävät myös vanhukset.

Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään jättääksesi vastauksen.

Kirjaudu sisään

Muista kirjautumiseni tältä koneelta

Ei tunnusta? Rekisteröidy! Unohtuiko salasana? Tilaa uusi!

Keho.net haku