terveys ja colostrum

6 viestiä

16.05.2008 12:11terveys ja colostrum

nivasi
luonnonmukaista

On korkea aika ottaa uudelleen vuosien jälkeen tapetille Colostrum eli ternimaito. Immuunijärjestelmän virheelliset reagoinnit aiheuttavat niin valtavasti sairauksia, että jonkun on viimein sanottava ääneen että Colostrum on ainoa luonnollinen ratkaisu " kouluttaa" immuunijärjestelmä reagoimaan oikein. Colostrum sisältää valtavan määrän tärkeitä probiootteja immuunijärjestelmän tueksi.
Jo vuosia on Suomessakin ollut saatavana ColActive nimistä ternimaitovalmistetta jonka teho on ylivoimasesti parasta markkinoilla olevista.Olen kokeillut lähes kaikkia markkinoilla olevia valmisteita ja ColActiven teho on aivan omaa luokkaansa, sanokoot muut mitä tahansa. Vastaavia kokemuksia on tuhansilla käyttäjillä.

16.05.2008 14:05

Chihuahua

Chihuahua
"Don´t know ´bout your brain but you look alright"

Niin, ja kuten tiedämme, "se parantaa elämää".

http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=28&t=&a=3502

16.05.2008 15:47

body
pritipoi

"Olen kokeillut lähes kaikkia markkinoilla olevia valmisteita ja ColActiven teho on aivan omaa luokkaansa"

Tulee ihan tv-shop mieleen,"ja kun tilaat 15min sisällä saat kaupan päälle..."

16.05.2008 17:46

akonan

akonan
kwaka kwaka kwaka mouliii

Heh. Miksi kukaan oikea Colustrumin käyttäjä hehkuttaisi, että tuotteella on tuhansia tyytyväisiä käyttäjiä?

Eikä tuo muutenkaan nyt mene läpi mun valheenpaljastuskoneesta. Et kerro yhtään esimerkkiä siitä mitä tuo olisi tehnyt sinulle. Vai miten olet kokenut tämän valtavan määrän probiootteja immuunijärjestelmäsi tukena? Ja miten se erosi kun käytit muita tuotteita? Tunsitko, että immuunijärjestelmäsi oli paremmin koulutettu?

16.05.2008 17:48

marks
soft hands no good

Mä huomaan jo tiettyjä reaktioita jo pelkästään ajattelemalla ko. tuotetta, joten epäilemättä kyseessä on tehokkuudeltaan mittaamaton sörsseli! Kuulemma jo paleoliittiset ihmiset ovat syöneet tuota, sillä mikäpä olisi luonnollisempaa kuin nauttia toisen lajin maidosta revittyä materiaalia. Niinhän kaikki muutkin menestyneet nisäkkäät tekevät?!?

No, ehkä pitäisi kokeilla ennen kuin ihan täysin tuomitsee? Olisiko sulla jotain näyte-erää testiin?

16.05.2008 17:54

akonan

akonan
kwaka kwaka kwaka mouliii

Ennen kuin tilaan näyte-erän niin kysyn vielä: Mun immuunijärjestelmä on ihan vain lukiopohjainen - onko Colostrumista sille hyötyä?

Marks: tuskin itse tuotteessa mitään vialla on :) Tuotteen myyjä/markkinoija voisi sen sijaan harkita myyntitaidon Colostrumia. Jos kiinnostus heräsi niin tiedän parikin hyvää kouluttajaa, lisätietoja: akonan@keho.net

Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään jättääksesi vastauksen.

Kirjaudu sisään

Muista kirjautumiseni tältä koneelta

Ei tunnusta? Rekisteröidy! Unohtuiko salasana? Tilaa uusi!

Keho.net haku